De seneste par måneder har jeg arbejdet meget med at få vores nye hjemmeside til Move Marketing Co., Ltd. klar.
Ideen med hjemmesiden er, at vi nu vil begynde at satse på engelske og thailandske kunder også. Derfor har vi lavet en multi-language hjemmeside, hvor vi efterfølgende vil kører en del AdWords og se om vi kan fange nogle internationale kunder denne vej igennem.
Vores placering i Thailand, gør, at vi kan få nogle ret dygtige og billige folk, der mestre det engelske og selvf. thailandske sprog rigtig godt og derfor har vi valgt at satse på disse to markeder også med den nye hjemmeside.
Opbygningen af hjemmesiden
Man kan ikke uden om responsive designs i 2013 og derfor har vi også valgt en template der understøtter dette til WordPress. Det betyder at hjemmesiden kan vises på alle enheder, PC, Tablets og mobiler.
Dette skulle gerne være med til at endnu flere besøgende bliver hængende og evt. udfylder en af vores formularer, hvor vi tilbyder at man får et gratis tilbud på SEO, webdesign eller programmering.
Derudover har jeg valgt at fokuserer på videoer til hjemmesiden også og har i den forbindelse fået lavet 3 animations videoer på dansk og engelsk som skal bruges til at fastholde og forklare over for den besøgende, hvad det er vi kan hjælpe med. Samtidigt med, dukker videoerne også op i Google søgeresultater (SERPs) og hjælper på denne måde til en højere klikrate.
Tillykke med den nye hjemmeside – det ser godt ud! Og helt enig i, at de responsive temaer bliver vigtigere og vigtigere – Det er samme tendens jeg ser på flere af mine sider. Der bliver mere og mere trafik fra mobile enheder.